25 Φεβρουαρίου 2010

25 με 28 του μηνα η εκθεση στον τεχνοχώρο και 24 με 14 στο μπενακη...

ATHENS PHOTO - Οι Αθηναίοι φωτογραφίζουν την πόλη τους

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΣ

τα εγκαίνια σήμερα 25 Φεβρουαρίου στις 21.00 στο Κτίριο «Νίκος Γκάτσος», στην Τεχνόπολη.
και μετα εχει και παρτυ! όποιοι θέλουν πανε σήμερα (εγώ δε μπορώ σήμερα !)
Προτείνω σε όσους - όσες δε θα πάνε σήμερα νά 'ρθουν μαζί μου αύριο
στις 6μμ στο μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138) κατ' αρχήν για να δούμε το :

Welcome to Naked City

 Image

ε και μετα παμε στο γκαζι στον τεχνοχώρο...

[νικ 6937438188]

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχω κι εγώ φωτό στην έκθεση! σελ 44 στην athens voice!
Είδα και του Δημήτρη σελ 50! Θοδωρή εσύ έχεις;
όποιος άλλος έχει ας μας πει!
georgia

Ανώνυμος είπε...

Πλέον μπορείτε να με φωνάζετε και Θοδωρή Κωνσταντίνου! :P Τουλάχιστον αυτό είναι το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο που μου κόλλησαν στην AV (σελ. 28). Δικός μας είναι και ο Βαγγέλης, σελ. 36, η φώτο στο κέντρο!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε θοδωρή Κωνσταντίνου αν σε παρηγορεί κι εμένα τ'ονοματάκι μου το σκοτωσαν...αλλά προτιμώ να μην επεκταθώ...
Κυριακή κατά τις 5 θα πάμε Tεχνόπολη! Όσοι πιστοί προσέλθετε!
georgia

Ανώνυμος είπε...

Το πρόσεξα! Πάντως, μπορεί κάποιος να καταλάβει πως είναι δικιά σου η φωτογραφία! Για σήμερα δε θα μπορέσω, θα τα πούμε όμως την Τρίτη! Καλά να περάσετε! Theo

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί στην εφημερίδα να σκότωσαν τα ονοματάκια μας, αλλά στην έκθεση είναι σωστά!!!!!!! Και το δικό σου ολόκληρο! Μόνο ο Δημήτρης εγινε...Μακρίδης!
Τα λέμε την Τρίτη με το νέο μου φωτο απόκτημα!!!!